Harmanlanmış Öğrenme Ortamlarında Sosyal Medya Kullanımının Öğrenci Doyumu Üzerine Etkisi

dc.contributor.author Eryılmaz, Meltem
dc.contributor.author Karakaya, Kasım Murat
dc.contributor.other Computer Engineering
dc.date.accessioned 2024-10-06T11:32:31Z
dc.date.available 2024-10-06T11:32:31Z
dc.date.issued 2018
dc.department Atılım University en_US
dc.department-temp ATILIM ÜNİVERSİTESİ,ATILIM ÜNİVERSİTESİ en_US
dc.description.abstract Bu deneysel araştırmanın amacı sosyal medya kullanımının harmanlanmış öğrenmeortamlarında öğrenci doyumu üzerindeki etkisini belirlemektir. Araştırma Ankara’daki birüniversitede okuyan ve bilgisayara giriş dersi alan 109 öğrenci üzerinde uygulanmıştır.Uygulama sürecinde öğrenciler dersi haftada bir kez yüz yüze geri kalanı çevirimiçi olmaküzere harmanlanmış öğrenme yaklaşımı ile almışlardır. Çevirimiçi öğrenme ortamı dersmateryallerinin, forum, sınav, ders notu, resim ve video destekli ders özetlerinin paylaşıldığıbir ortam olarak tasarlanmıştır. Araştırmada, çevirimiçi öğrenme ortamlarını desteklemeküzere tasarlanmış bir sosyal medya ortamı sunan Course Networking (CN) adlı sistemkullanılmıştır. Seçilen dersin ilk 7 haftasında ders sadece Moodle sistemi ile desteklenirken,8nci haftadan sonra CN sistemi kullanıma açılmıştır. 7nci ve 15nci haftalarda yapılan ölçek veanket uygulamaları ile öğrencilerin bu dersten aldıkları tatmin duygusu ve harmanlanmışöğrenme ortamlarında sosyal medya kullanımının öğrencilerin algıları üzerine etkileriincelenmiştir. en_US
dc.identifier.citationcount 1
dc.identifier.endpage 129 en_US
dc.identifier.issn 1305-2020
dc.identifier.issue 1 en_US
dc.identifier.startpage 106 en_US
dc.identifier.trdizinid 305134
dc.identifier.uri https://search.trdizin.gov.tr/en/yayin/detay/305134/harmanlanmis-ogrenme-ortamlarinda-sosyal-medya-kullaniminin-ogrenci-doyumu-uzerine-etkisi
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/20.500.14411/9966
dc.identifier.volume 15 en_US
dc.institutionauthor Eryılmaz, Meltem
dc.institutionauthor Karakaya, Kasım Murat
dc.language.iso tr en_US
dc.relation.ispartof Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi en_US
dc.relation.publicationcategory Makale - Ulusal Hakemli Dergi - Kurum Öğretim Elemanı en_US
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess en_US
dc.subject Eğitim en_US
dc.subject Eğitim Araştırmaları en_US
dc.title Harmanlanmış Öğrenme Ortamlarında Sosyal Medya Kullanımının Öğrenci Doyumu Üzerine Etkisi en_US
dc.type Article en_US
dspace.entity.type Publication
relation.isAuthorOfPublication ec6c4c06-14dd-4654-b3a6-04e89c8d3baf
relation.isAuthorOfPublication 93f27ee1-19eb-42dc-b4eb-a3cc7dc4b057
relation.isAuthorOfPublication.latestForDiscovery ec6c4c06-14dd-4654-b3a6-04e89c8d3baf
relation.isOrgUnitOfPublication e0809e2c-77a7-4f04-9cb0-4bccec9395fa
relation.isOrgUnitOfPublication.latestForDiscovery e0809e2c-77a7-4f04-9cb0-4bccec9395fa

Files

Collections