Harmanlanmış Hizmet-içi Eğitimin Öğretmen Görüşleri Doğrultusunda Değerlendirilmesi

dc.contributor.author Aydın, Cengiz Hakan
dc.date.accessioned 2024-07-08T12:53:13Z
dc.date.available 2024-07-08T12:53:13Z
dc.date.issued 2012
dc.date.issuedtemp 2012-07-22
dc.description.abstract Bu çalışma, Türkiye’de Milli Eğitim Bakanlığı bünyesinde uygulanmakta olan harmanlanmış (blended) öğretmen eğitimine ilişkin katılımcı öğretmenlerin görüşlerine dayalı değerlendirme sonuçlarını içermektedir. Milli Eğitim Bakanlığı 2003 yılından bugüne, son yıllarda yaygın kabul gören öğretim stratejilerine derslerinde yer verirken teknolojiden nasıl yararlanabilecekleri konusunda öğretmenlerin bilgi ve becerilerini geliştirmeye yönelik bir hizmet-içi eğitim uygulaması gerçekleştirmektedir. Bu uygulama 2008 yılından itibaren harmanlanmış yapıda gerçekleştirilmeye başlanmıştır. Bu eğitime katılan öğretmenlerin eğitime ilişkin görüşleri anket ve görüşmeler yoluyla toplanmıştır. Elde edilen veriler, öğretmenlerin genel olarak harmanlanmış öğrenmeye ilişkin olumlu düşündüklerini ancak eğitim içeriğinin yoğun olmasından dolayı zorlandıklarını ortaya koymuştur. Bu bulgular doğrultusunda uygulanmakta olan eğitimin geliştirilmesi ve yeni eğitimlere yol göstermesi için bir dizi öneri geliştirilmiştir.
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/20.500.14411/6402
dc.language.iso tr
dc.publisher Atılım Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
dc.subject international relations
dc.title Harmanlanmış Hizmet-içi Eğitimin Öğretmen Görüşleri Doğrultusunda Değerlendirilmesi
dc.type Article
dspace.entity.type Publication

Files

Collections