Kütüphaneler için Sosyal Medya Kullanım Rehberi

dc.contributor.authorÇermikli, Banu
dc.contributor.authorKolcu, Hakan
dc.contributor.authorKöker, Seren Nur
dc.date.accessioned2024-07-08T12:43:16Z
dc.date.available2024-07-08T12:43:16Z
dc.date.issued2022-11-21
dc.descriptionANKOSLink 2022 poster sunumu için Banu Çermikli, Hakan Kolcu ve Seren Nur Köker tarafından hazırlanan posterdir.
dc.description.abstract1) Paylaşım Saati: Hesabınızı işletme hesabı yapmayı unutmayın. Kullanıcı kitlenizin aktif olduğu saatlerde paylaşım yapmalısınız. Örneğin, Perşembe günü 20.30-21.00 aralığı ideal saatlerdendir. 2) Özgün İçerik: Sosyal medya akımlarını takip edin ve kurumunuza uygun 3) Doğru İletişim Dili: Hitap edilen kitleye göre hareket edin. 18-25 yaş arası kitle için sosyal medyada kullanılan kalıpları kullanmaya gayret edin. Saygılı; ama samimi bir dil kullanmalı, e-posta yazarken kullanılan kurumsal üsluptan uzak durmak gerektiğini unutmayın. 4) Görsel Seçimi: Özgün, kalitesi yüksek, mümkünse sizler tarafından tasarlanmış içerikler kullanın. 5) Reels/Video Kullanımı: Doğru zamanda paylaşılan reels videoları sizi keşfete düşürür. Böylece potansiyel kullanıcılarınız artar, etkileşim ağınız ve sayınız yükselir. 6) Doğru #Hashtag Seçimi: Çok fazla hashtag kullanmak yerine iki-üç adet hashtag kullanmak sosyal medya algoritmasında ve görüntü anlamında daha yararlı olacaktır. #newreels #newpost sık kullanılan, güvenilir hashtaglerdendir. Kurum adınızı hashtag yapmayı ve kurumunuza özel hashtag seçmeyi ihmal etmeyin. Örneğin; #atilimlibrary #atilimunivesity #atilimuniversitesi
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.14411/6185
dc.language.isotr
dc.titleKütüphaneler için Sosyal Medya Kullanım Rehberi
dc.typeImage
dspace.entity.typePublication

Files