Kullanıcıyla İletişimde Yeni Yöntemler: Kadriye Zaim Kütüphanesi Örneği

dc.contributor.authorGüran, Betül
dc.contributor.authorTelli, Gizem
dc.contributor.authorKılıçoğlu, Nesibe
dc.date.accessioned2024-07-08T12:43:16Z
dc.date.available2024-07-08T12:43:16Z
dc.date.issued2022-11-21
dc.descriptionANKOSLink 2022 poster sunumu için Betül Güran, Gizem Telli, Nesibe Kılıçoğlu tarafından hazırlanan posterdir.
dc.description.abstractTeknolojinin hızlı gelişimi, iletişim kanallarını da geliştirmiştir. Web tabanlı iletişim denilen iletişim, zaman ve mekân farklılıklarının ortadan kalkmasını sağlayarak yüz yüze olmadan da iletişimi mümkün kılmıştır. Web tabanlı iletişim araçlarının en popüler olanı oldukça aktif kullanılan sosyal medya araçlarıdır. Çünkü sosyal medya araçları kullanıcıların geri bildirimlerde bulunmasına, bilginin daha hızlı yayılmasına, paylaşılmasına, yorumlanmasına ve değerlendirilmesine olanak sağlamaktadır. Günümüzün genç kütüphane kullanıcılarının, Z kuşağına tekabül etmesiyle bilgi merkezleri, hizmetlerini onlara göre geliştirmek ve şekillendirmek mecburiyetindedir. Özellikle üniversite çağına gelen Z kuşağının ihtiyacına göre hizmet vermek zorunda kalan üniversite ve araştırma kütüphaneleri kullanıcılarıyla iletişimi sosyal medya araçlarıyla sağlamaktadır.
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.14411/6184
dc.language.isotr
dc.titleKullanıcıyla İletişimde Yeni Yöntemler: Kadriye Zaim Kütüphanesi Örneği
dc.typeImage
dspace.entity.typePublication

Files