Stratejik iletişimde sosyal medyanın kullanım alanları

dc.contributor.authorEşiyok, Elif
dc.contributor.otherPublic Relations and Advertising
dc.date.accessioned2024-07-08T12:52:33Z
dc.date.available2024-07-08T12:52:33Z
dc.date.issued2014
dc.date.issuedtemp2014-04-13
dc.description.abstractGelişen teknoloji özellikle kurumlar açısından bir çok avantajı da beraberinde getirmiştir. Eskiden hedef kitlesine kendilerini rahatlıkla ifade edemeyen kurumlar sosyal medya sayesinde kendilerini ifade edebilme şansını yakalarken, hedef kitleler de kendi istek, talep ve önerilerini kurumlara iletebilme özgürlüğünü elde etmişlerdir. Yeni çevrimiçi çağda kullanılan araçlar, firmalara ürün ve hizmetlerini, markalarını tanıtmaları ve hedef kitleleri ile iletişim kurmaları için yeni fikirler vermiştir1 . Çevrimiçi ağlarda kullanılan bu araçlar içinde Wiki, podcast ve forumlar gibi değişik iletişim mecraları bulunsa da, kurumlar tarafından en sık kullanılanlar blog, mikroblog, sosyal ağlar, elektronik posta grupları ve kurumsal internet sayfaları olarak sıralanabilir.
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.14411/6232
dc.language.isotr
dc.publisherBilim ve Teknoloji
dc.subjectpublic relations and advertising
dc.titleStratejik iletişimde sosyal medyanın kullanım alanları
dc.typeArticle
dspace.entity.typePublication
relation.isAuthorOfPublicatione489bd32-ceb3-455e-8075-884f9204a4bf
relation.isAuthorOfPublication.latestForDiscoverye489bd32-ceb3-455e-8075-884f9204a4bf
relation.isOrgUnitOfPublication841d7092-7028-4c5e-80ae-af8281c40f91
relation.isOrgUnitOfPublication.latestForDiscovery841d7092-7028-4c5e-80ae-af8281c40f91

Files