Stratejik İletişimde Sosyal Medyanın Kullanım Alanları

dc.contributor.author Eşiyok Sönmez, Elif
dc.contributor.other Public Relations and Advertising
dc.date.accessioned 2024-07-08T12:52:33Z
dc.date.available 2024-07-08T12:52:33Z
dc.date.issued 2014
dc.date.issuedtemp 2014-04-13
dc.description.abstract Gelişen teknoloji özellikle kurumlar açısından bir çok avantajı da beraberinde getirmiştir. Eskiden hedef kitlesine kendilerini rahatlıkla ifade edemeyen kurumlar sosyal medya sayesinde kendilerini ifade edebilme şansını yakalarken, hedef kitleler de kendi istek, talep ve önerilerini kurumlara iletebilme özgürlüğünü elde etmişlerdir. Yeni çevrimiçi çağda kullanılan araçlar, firmalara ürün ve hizmetlerini, markalarını tanıtmaları ve hedef kitleleri ile iletişim kurmaları için yeni fikirler vermiştir1 . Çevrimiçi ağlarda kullanılan bu araçlar içinde Wiki, podcast ve forumlar gibi değişik iletişim mecraları bulunsa da, kurumlar tarafından en sık kullanılanlar blog, mikroblog, sosyal ağlar, elektronik posta grupları ve kurumsal internet sayfaları olarak sıralanabilir.
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/20.500.14411/6232
dc.institutionauthor Eşiyok, Elif
dc.language.iso tr
dc.publisher Bilim ve Teknoloji
dc.subject public relations and advertising
dc.title Stratejik İletişimde Sosyal Medyanın Kullanım Alanları
dc.type Article
dspace.entity.type Publication
relation.isAuthorOfPublication e489bd32-ceb3-455e-8075-884f9204a4bf
relation.isAuthorOfPublication.latestForDiscovery e489bd32-ceb3-455e-8075-884f9204a4bf
relation.isOrgUnitOfPublication 841d7092-7028-4c5e-80ae-af8281c40f91
relation.isOrgUnitOfPublication.latestForDiscovery 841d7092-7028-4c5e-80ae-af8281c40f91

Files

Collections