Stratejik İletişimde Sosyal Medyanın Kullanım Alanları
No Thumbnail Available
Date
2014
Authors
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Bilim ve Teknoloji
Open Access Color
OpenAIRE Downloads
OpenAIRE Views
Abstract
Gelişen teknoloji özellikle kurumlar açısından bir çok avantajı da beraberinde
getirmiştir. Eskiden hedef kitlesine kendilerini rahatlıkla ifade edemeyen kurumlar sosyal
medya sayesinde kendilerini ifade edebilme şansını yakalarken, hedef kitleler de kendi istek,
talep ve önerilerini kurumlara iletebilme özgürlüğünü elde etmişlerdir. Yeni çevrimiçi çağda
kullanılan araçlar, firmalara ürün ve hizmetlerini, markalarını tanıtmaları ve hedef kitleleri ile
iletişim kurmaları için yeni fikirler vermiştir1
. Çevrimiçi ağlarda kullanılan bu araçlar içinde
Wiki, podcast ve forumlar gibi değişik iletişim mecraları bulunsa da, kurumlar tarafından en
sık kullanılanlar blog, mikroblog, sosyal ağlar, elektronik posta grupları ve kurumsal internet
sayfaları olarak sıralanabilir.
Description
Keywords
public relations and advertising
Turkish CoHE Thesis Center URL
Fields of Science
Citation
WoS Q
Scopus Q
Source
Volume
Issue
Start Page
End Page
Collections
Google Scholar™
Sustainable Development Goals
8
DECENT WORK AND ECONOMIC GROWTH

10
REDUCED INEQUALITIES

16
PEACE, JUSTICE AND STRONG INSTITUTIONS
