Stratejik iletişimde sosyal medyanın kullanım alanları
No Thumbnail Available
Date
2014
Authors
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Bilim ve Teknoloji
Open Access Color
OpenAIRE Downloads
OpenAIRE Views
Abstract
Gelişen teknoloji özellikle kurumlar açısından bir çok avantajı da beraberinde
getirmiştir. Eskiden hedef kitlesine kendilerini rahatlıkla ifade edemeyen kurumlar sosyal
medya sayesinde kendilerini ifade edebilme şansını yakalarken, hedef kitleler de kendi istek,
talep ve önerilerini kurumlara iletebilme özgürlüğünü elde etmişlerdir. Yeni çevrimiçi çağda
kullanılan araçlar, firmalara ürün ve hizmetlerini, markalarını tanıtmaları ve hedef kitleleri ile
iletişim kurmaları için yeni fikirler vermiştir1
. Çevrimiçi ağlarda kullanılan bu araçlar içinde
Wiki, podcast ve forumlar gibi değişik iletişim mecraları bulunsa da, kurumlar tarafından en
sık kullanılanlar blog, mikroblog, sosyal ağlar, elektronik posta grupları ve kurumsal internet
sayfaları olarak sıralanabilir.
Description
Keywords
public relations and advertising