İLAÇ SEKTÖRÜNDE MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ VE SATIŞ GÜCÜ NİTELİKLERİNİN FİRMA MARKA İMAJINA ETKİSİ

dc.contributor.authorÖzgen, Pelin
dc.contributor.otherDepartment of Business
dc.date.accessioned2024-07-08T12:52:31Z
dc.date.available2024-07-08T12:52:31Z
dc.date.issued2014
dc.date.issuedtemp2014-12-12
dc.description.abstractGünümüzde herşey değişiyor olsa da, işletmelerin hayatta kalabilmek için kâr etmek zorunda olmaları hala geçerliliğini koruyan bir olgudur. Rekabetin her gün bir öncekine göre daha da sertleştiği günümüz piyasa koşullarında, kârlılıklarını maksimize etmek isteyen firmalar, rakiplerine üstünlük sağlamak ve bulundukları pazarın en iyisi konumunda olmak için yarışmaktadırlar. Böyle bir ortamda, firma başarısı, kaliteli mal ve hizmetin uygun koşullarda ve kolay ulaşılır şekilde müşterilerin hizmetine sunulması, ürün çeşitliliği, faaliyet alanında yetkin çalışanların varlığı ve olumlu bir marka imajı gibi birçok faktörden etkilenmektedir.
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.14411/6216
dc.institutionauthorÖzgen, Pelin
dc.language.isotr
dc.publisherBilim ve Teknoloji
dc.titleİLAÇ SEKTÖRÜNDE MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ VE SATIŞ GÜCÜ NİTELİKLERİNİN FİRMA MARKA İMAJINA ETKİSİ
dc.typeArticle
dspace.entity.typePublication
relation.isAuthorOfPublicationb77dccea-d09f-48fa-845d-2f9d281543bd
relation.isAuthorOfPublication.latestForDiscoveryb77dccea-d09f-48fa-845d-2f9d281543bd
relation.isOrgUnitOfPublication6fecf408-e340-4cbc-a391-6c8984c45f5e
relation.isOrgUnitOfPublication.latestForDiscovery6fecf408-e340-4cbc-a391-6c8984c45f5e

Files