İLAÇ SEKTÖRÜNDE MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ VE SATIŞ GÜCÜ NİTELİKLERİNİN FİRMA MARKA İMAJINA ETKİSİ
No Thumbnail Available
Date
2014
Authors
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Bilim ve Teknoloji
Open Access Color
OpenAIRE Downloads
OpenAIRE Views
Abstract
Günümüzde herşey değişiyor olsa da, işletmelerin hayatta kalabilmek için kâr
etmek zorunda olmaları hala geçerliliğini koruyan bir olgudur. Rekabetin her gün bir öncekine
göre daha da sertleştiği günümüz piyasa koşullarında, kârlılıklarını maksimize etmek isteyen
firmalar, rakiplerine üstünlük sağlamak ve bulundukları pazarın en iyisi konumunda olmak
için yarışmaktadırlar. Böyle bir ortamda, firma başarısı, kaliteli mal ve hizmetin uygun
koşullarda ve kolay ulaşılır şekilde müşterilerin hizmetine sunulması, ürün çeşitliliği, faaliyet
alanında yetkin çalışanların varlığı ve olumlu bir marka imajı gibi birçok faktörden
etkilenmektedir.
Description
Keywords
Turkish CoHE Thesis Center URL
Fields of Science
Citation
WoS Q
Scopus Q
Source
Volume
Issue
Start Page
End Page
Collections
Google Scholar™
Sustainable Development Goals
3
GOOD HEALTH AND WELL-BEING

4
QUALITY EDUCATION

5
GENDER EQUALITY

8
DECENT WORK AND ECONOMIC GROWTH

9
INDUSTRY, INNOVATION AND INFRASTRUCTURE

10
REDUCED INEQUALITIES

12
RESPONSIBLE CONSUMPTION AND PRODUCTION

14
LIFE BELOW WATER

16
PEACE, JUSTICE AND STRONG INSTITUTIONS
