İLAÇ SEKTÖRÜNDE MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ VE SATIŞ GÜCÜ NİTELİKLERİNİN FİRMA MARKA İMAJINA ETKİSİ

No Thumbnail Available

Date

2014

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Bilim ve Teknoloji

Open Access Color

OpenAIRE Downloads

OpenAIRE Views

Research Projects

Journal Issue

Abstract

Günümüzde herşey değişiyor olsa da, işletmelerin hayatta kalabilmek için kâr etmek zorunda olmaları hala geçerliliğini koruyan bir olgudur. Rekabetin her gün bir öncekine göre daha da sertleştiği günümüz piyasa koşullarında, kârlılıklarını maksimize etmek isteyen firmalar, rakiplerine üstünlük sağlamak ve bulundukları pazarın en iyisi konumunda olmak için yarışmaktadırlar. Böyle bir ortamda, firma başarısı, kaliteli mal ve hizmetin uygun koşullarda ve kolay ulaşılır şekilde müşterilerin hizmetine sunulması, ürün çeşitliliği, faaliyet alanında yetkin çalışanların varlığı ve olumlu bir marka imajı gibi birçok faktörden etkilenmektedir.

Description

Keywords

Turkish CoHE Thesis Center URL

Fields of Science

Citation

WoS Q

Scopus Q

Source

Volume

Issue

Start Page

End Page

Collections

Google Scholar Logo
Google Scholar™

Sustainable Development Goals

3

GOOD HEALTH AND WELL-BEING
GOOD HEALTH AND WELL-BEING Logo

4

QUALITY EDUCATION
QUALITY EDUCATION Logo

5

GENDER EQUALITY
GENDER EQUALITY Logo

8

DECENT WORK AND ECONOMIC GROWTH
DECENT WORK AND ECONOMIC GROWTH Logo

9

INDUSTRY, INNOVATION AND INFRASTRUCTURE
INDUSTRY, INNOVATION AND INFRASTRUCTURE Logo

10

REDUCED INEQUALITIES
REDUCED INEQUALITIES Logo

12

RESPONSIBLE CONSUMPTION AND PRODUCTION
RESPONSIBLE CONSUMPTION AND PRODUCTION Logo

14

LIFE BELOW WATER
LIFE BELOW WATER Logo

16

PEACE, JUSTICE AND STRONG INSTITUTIONS
PEACE, JUSTICE AND STRONG INSTITUTIONS Logo