Türkiye'de Online Pazarlamanın Özel Sektör Satışlarına Etkisi

dc.contributor.advisor Üner, Mehmet Mithat
dc.contributor.author Qoran, Baraa
dc.contributor.other Business
dc.contributor.other 05. School of Business
dc.contributor.other 01. Atılım University
dc.date.accessioned 2024-07-07T12:46:55Z
dc.date.available 2024-07-07T12:46:55Z
dc.date.issued 2022
dc.description.abstract Günümüzde, çevrimiçi pazarlama gelişimi dünya çapında sürekli bir ayaklanma içindedir ve insanların dijital ilgi miktarı, çevrimiçi ticareti şirketler tarafından daha çekici hale getirmektedir. Çalışmanın amaçlarını yerine getirmek için, şirketlerin satışlarını ve dolayısıyla kârlarını artırmak için kullanılabilecek dijital araçların öneminden bahsetmek önemlidir. Çalışma, Türk özel sektör ve faaliyetlerini Türk tüketicisi üzerinden belirlemektedir. Türkiye'de pek çok firma dijital pazarlama konusunda büyük bir sıçrama yaptı ve iş piyasasındaki önemi nedeniyle bu sektöre yoğun yatırımlar yapmaya başladı. Türkiye'de son yirmi yılda iş ve sanayi alanındaki gelişmeler, birçok şirketin Türkiye'deki büyük pazarın avantajlarından yararlanmasına ve yoğun bir şekilde rekabet etmesine yol açtı. Bu gelişme, bugün Türkiye pazarına daha sağlıklı ve heterojen sayıda büyük şirketin dahil olmasına yol açtı. Bu çalışma, iş dünyasındaki dijital dönüşümün ilerlemesini ve gelişimini ve modern Türk tüketicisi ve gereksinimleri ile başa çıkmak için iş modelini ve faaliyetlerini nasıl etkilediğini analiz etmek için betimsel yaklaşım yöntemini izleyecektir.
dc.description.abstract Nowadays, the online marketing development is in a continuous uprising worldwide, and the amount of the digital interest by people make the online trading more attractive by companies. To fulfill the objectives of the study, it is important to talk about the importance of digital instruments which can be used by companies to boost their sales and by so their profits. The study specifies Turkish private business sector and its activities upon the Turkish consumer. A lot of companies in Türkiye made a great jump regarding digital marketing and started to invent heavily in this sector due to its importance in the business market. During the past twenty years, the development in business and industrial in Türkiye made the way for a lot of companies to take the advantages of the big market in Türkiye and to compete heavily. This development led to a more healthy and heterogonous amount of great companies to be included in the Turkish market today. This study will follow the descriptive approach method in order to analyze the progress and development of the digital transformation in business and how it affects the business model and activities to deal with modern Turkish consumer and his requirements. en
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/20.500.14411/5141
dc.language.iso en
dc.subject İşletme
dc.subject Business Administration en_US
dc.title Türkiye'de Online Pazarlamanın Özel Sektör Satışlarına Etkisi
dc.title The Impact of Online Marketing on Private Industry Sales Intürkiye en_US
dc.type Master Thesis
dspace.entity.type Publication
gdc.author.institutional Üner, Mehmet Mithat
gdc.coar.type text::thesis::master thesis
gdc.description.department Sosyal Bilimler Enstitüsü / İşletme (İngilizce) Ana Bilim Dalı / İşletme (İngilizce) Bilim Dalı
gdc.description.endpage 94
gdc.description.startpage 0
gdc.identifier.yoktezid 827856
relation.isAuthorOfPublication 44afbb30-c098-45c2-88d6-48ee86d05e60
relation.isAuthorOfPublication.latestForDiscovery 44afbb30-c098-45c2-88d6-48ee86d05e60
relation.isOrgUnitOfPublication acc4fdb6-4892-414d-ae54-d1932f9fa723
relation.isOrgUnitOfPublication 5232d05c-a649-4c17-8445-8ef86e80a51c
relation.isOrgUnitOfPublication 50be38c5-40c4-4d5f-b8e6-463e9514c6dd
relation.isOrgUnitOfPublication.latestForDiscovery acc4fdb6-4892-414d-ae54-d1932f9fa723

Files

Original bundle

Now showing 1 - 1 of 1
Loading...
Thumbnail Image
Name:
827856 The impact of online marketing on private industry sales inTürkiye.pdf
Size:
3.09 MB
Format:
Adobe Portable Document Format

Collections