EĞİTİMİN TEKNOLOJİ İLE SINAVI

dc.contributor.author Erton, İsmail
dc.contributor.other English Translation and Interpretation
dc.date.accessioned 2024-07-08T12:52:31Z
dc.date.available 2024-07-08T12:52:31Z
dc.date.issued 2017
dc.date.issuedtemp 2017-01-14
dc.description.abstract Teknoloji… Bu kelimeyi her gün telaffuz etmeyen veya her gün, her saat, her dakika nimetlerinden istifade etmeyen var mı? En azından evlerimizde kullandığımız elektrik bile beli bir teknolojik altyapıyı gerektiriyor. Hayatın hemen her alanında ve her sektörde teknoloji kullanılıyor. Eğitim sektörü de elbette bu pastadan payını alıyor. Günümüzde eğitim teknolojileri denilince herkesin aklına cep telefonları, tablet veya dizüstü bilgisayarlar ve projeksiyon cihazları geliyor. Oysa, 1795 yılında Nicolas-Jacques Conte’nin kurşunkalemi bulması veya Christopher Sholes’in 1868 yılında QWERTY klavyeye sahip ilk daktiloyu geliştirmesi de zamanın müthiş icatları veya başka bir deyişle teknolojik gelişmeleriydi. Peki ne değişti? Eskilere, yani X kuşağı ve öncesine soracak olursanız şu anki teknolojiye duyulan ihtiyaç çok abartılı ve gereksiz. Oysaki Y ve Z kuşakları için elektriklerin 5 dakika kesilmesi ve internetin devre dışı kalması tamammül edilemez bir durum! Aslında her kuşak kendine göre haklı argümanlar barındırıyor.
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/20.500.14411/6218
dc.institutionauthor Erton, Halil İsmail
dc.language.iso tr
dc.publisher Herkese Bilim Teknoloji
dc.subject english language and literature
dc.subject.other education
dc.subject.other technology
dc.title EĞİTİMİN TEKNOLOJİ İLE SINAVI
dc.type Article
dspace.entity.type Publication
relation.isAuthorOfPublication 4842e13b-0ff3-4e49-8443-dd1084a8e86f
relation.isAuthorOfPublication.latestForDiscovery 4842e13b-0ff3-4e49-8443-dd1084a8e86f
relation.isOrgUnitOfPublication fa50d81a-2c09-412c-b5ab-e31ddcc01486
relation.isOrgUnitOfPublication.latestForDiscovery fa50d81a-2c09-412c-b5ab-e31ddcc01486

Files

Collections