Bankacılık sisteminde insan kaynakları yönetimi ve performans değerlendirme

dc.contributor.advisorBircan, İsmail
dc.contributor.authorBircan, İsmail
dc.contributor.otherPublic Relations and Advertising
dc.date.accessioned2024-07-07T12:45:29Z
dc.date.available2024-07-07T12:45:29Z
dc.date.issued2013
dc.departmentSosyal Bilimler Enstitüsü / İşletme Yönetimi Ana Bilim Dalı
dc.description.abstractBu çalışma ile bankacılık sektöründeki insan kaynaklarına yönelik performans ölçme kriterlerinin belirlenmesi, bunların çalışanlar tarafından nasıl algılandığının tespiti ve iş tatminine yönelik etkilerinin tespit edilmesi amaçlanmaktadır. Bu nedenle, dinamik bir süreci ifade eden performans değerlendirmenin sektörel olarak incelenmesi ve çalışanlar ve motivasyonları üzerindeki etkilerinin tespiti verimlilik ve etkinliğe önemli katkılar sağlayacaktır.Taşıdığı risk ve yoğun çalışma temposuyla diğer birçok sektördeki çalışanlardan daha ağır çalışma koşullarına sahip olan banka çalışanlarının, kendilerine uygulanan performans kriterlerine ilişkin İKY standardı geliştirilmiştir. Kurumlarda çalışanlarla yöneticilerin birlikte amaçlar saptaması, çabaların birleştirilmesi ve alınan sonuçların değerlendirilmesi için yapılan performans değerlendirme, çalışanların performansını planlamayı, değerlendirmeyi ve geliştirmeyi amaçlamakta, objektifliği, uygunluğu, güvenilirliği, iş birliği ve iletişim sağlama özelliği ile motivasyon üzerinde etkili olmaktadır.Anahtar Sözcükler:1.Bankacılık2.Performans3.Performans Değerlendirme4.Motivasyon5.İKY
dc.description.abstractIn this study, determining the criteria for measuring the performance of the banking sector for human resources, their determination and how it is perceived by employees is aimed to determine the effects of job satisfaction. Therefore, the performance assessment is a dynamic process and motivations of employees on the effects of sectoral analysis and event detection efficiency and make an important contribution. Due to the risks, and the hard work of many other workers in the industry with more severe operating conditions, the bank employees, HRM standard has been developed for the performance criteria applied to them. Managers in organizations with employees detection purposes, combining the efforts made for the evaluation of the results and performance evaluation, employee performance planning, assessment and aims to improve the objectivity, relevance, reliability, collaboration and communication are effective in providing feature on motivation. Keywords: 1. Banking2. Performance3. Performance Evaluation4. Motivation5. HRMen
dc.identifier.endpage97
dc.identifier.startpage0
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.14411/4857
dc.identifier.yoktezid327456
dc.language.isotr
dc.subjectBankacılık
dc.subjectBankacılık
dc.subjectBankacılık sektörü
dc.subjectBankacılık sistemi
dc.subjectBankingen_US
dc.subjectBankalar
dc.subjectBankingen_US
dc.subjectBanking sectoren_US
dc.subjectMotivasyon
dc.subjectBanking systemen_US
dc.subjectBanksen_US
dc.subjectPerformans
dc.subjectMotivationen_US
dc.subjectPerformans değerlendirme
dc.subjectPerformanceen_US
dc.subjectPerformance evaluationen_US
dc.subjectİnsan kaynakları yönetimi
dc.subjectHuman resources managementen_US
dc.titleBankacılık sisteminde insan kaynakları yönetimi ve performans değerlendirme
dc.titleHuman resources management in the banking system and performance assessmenten_US
dc.typeMaster Thesis
dspace.entity.typePublication
relation.isAuthorOfPublication65d55421-ef9b-4d95-a96e-388a29fea98e
relation.isAuthorOfPublication.latestForDiscovery65d55421-ef9b-4d95-a96e-388a29fea98e
relation.isOrgUnitOfPublication841d7092-7028-4c5e-80ae-af8281c40f91
relation.isOrgUnitOfPublication.latestForDiscovery841d7092-7028-4c5e-80ae-af8281c40f91

Files

Original bundle

Now showing 1 - 1 of 1
Loading...
Thumbnail Image
Name:
327456 Bankacılık sisteminde insan kaynakları yönetimi ve performans değerlendirme.pdf
Size:
637.91 KB
Format:
Adobe Portable Document Format