SAYISAL KÜTÜPHANELERİN TASARIMINDA SAYISAL NESNELER EĞİTİMİ NASIL DESTEKLENEBİLİR?

dc.contributor.authorÇağıltay, Nergiz
dc.contributor.otherÇağıltay, Kürşat
dc.contributor.otherSoftware Engineering
dc.date.accessioned2024-07-08T12:52:29Z
dc.date.available2024-07-08T12:52:29Z
dc.date.issued2002
dc.date.issuedtemp2002-02-16
dc.descriptionDigital Objects in the Design of Digital Libraries: How Can They Support Education?
dc.descriptionABSTRACT: The introduction of "reusable learning objects" is a very important development in using object-oriented approaches to develop "digital objects" is beginning to impact digital libraries. The purpose of this study is to examine the common issues of both developments in the context of reusable learning objects and to demonstrate the importance of digital libraries in online education.
dc.description.abstract"Tekrar kullanılabilen öğrenme nesenleri" çevrimiçi eğitim dünyasında nesne tabanlı yaklaşımların kullanılması açısından önemli bir gelişmedir. Aynı şekilde, sayısal kütüphane çalışmaları da "sayısal nesenler" olarak adlandırılan nesne tabanlı yaklaşımlardan etkilenmektedir. Bu çalışmanın temel amacı tekrar kullanılabilen öğrenme nesneleri çerçevesinde her iki alandaki gelişmelrin kesiştiği noktayı incelemek ve bu gelişmeler ışığında sayısal kütüphanelerin çevrimiçi eğitim açısından önemini irdelemektir.
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.14411/6196
dc.language.isotr
dc.subjectsoftware
dc.titleSAYISAL KÜTÜPHANELERİN TASARIMINDA SAYISAL NESNELER EĞİTİMİ NASIL DESTEKLENEBİLİR?
dc.title.alternativeDigital Objects in the Design of Digital Libraries: How Can They Support Education?
dc.typeArticle
dspace.entity.typePublication
relation.isAuthorOfPublicationc99221fa-e0c9-4b73-9f64-54919fcd3c58
relation.isAuthorOfPublication.latestForDiscoveryc99221fa-e0c9-4b73-9f64-54919fcd3c58
relation.isOrgUnitOfPublicationd86bbe4b-0f69-4303-a6de-c7ec0c515da5
relation.isOrgUnitOfPublication.latestForDiscoveryd86bbe4b-0f69-4303-a6de-c7ec0c515da5

Files