BİR İÇ MİMARLIK STÜDYO EĞİTİM MODELİ DENEYİMİ

dc.contributor.authorElker, Cüneyt
dc.contributor.otherInterior Architecture and Environmental Design
dc.date.accessioned2024-07-08T12:53:14Z
dc.date.available2024-07-08T12:53:14Z
dc.date.issued2015
dc.date.issuedtemp2015-04-20
dc.description.abstractMimarlık ve iç mimarlık eğitiminde stüdyoda çalışma genel olarak, masa başı kritik ve belirli aralıklarda öğrencilerin ürünlerinin değerlendirildiği jürilerden oluşmaktadır. Bu sistemin bazı avantajları olmasına karşın, sorunları da bulunmaktadır. Bunların başında farklı öğretim elemanlarından alınan bireysel görüşlerin öğrencide çelişkiler yaratması, öğrencilerin diğerlerine yapılan eleştirilerden kendi projeleri için ders çıkaramaması, projenin üzerinde kalem oynatılması ve giderek öğretim elemanlarının projeleri kendileriyle özdeşleştirebilmeleri, öğrencilerde sıkça rastlanan hata veya eksiklerin herbir öğrenciye tekrar tekrar hatırlatılmak zorunda kalınması gibi sakıncalar gelmektedir.
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.14411/6413
dc.institutionauthorElker, Hüseyin Cüneyt
dc.language.isotr
dc.subjectarchitecture
dc.titleBİR İÇ MİMARLIK STÜDYO EĞİTİM MODELİ DENEYİMİ
dc.typeArticle
dspace.entity.typePublication
relation.isAuthorOfPublicationb81b0110-c3d4-4eeb-a1a9-dda2bae78b1d
relation.isAuthorOfPublication.latestForDiscoveryb81b0110-c3d4-4eeb-a1a9-dda2bae78b1d
relation.isOrgUnitOfPublication4655bfd7-34bf-42d6-aeea-39f55557214b
relation.isOrgUnitOfPublication.latestForDiscovery4655bfd7-34bf-42d6-aeea-39f55557214b

Files