Bir İç Mimarlık Stüdyo Eğitim Modeli Deneyimi

dc.contributor.author Elker, Cüneyt
dc.contributor.other Interior Architecture and Environmental Design
dc.date.accessioned 2024-07-08T12:53:14Z
dc.date.available 2024-07-08T12:53:14Z
dc.date.issued 2015
dc.date.issuedtemp 2015-04-20
dc.description.abstract Mimarlık ve iç mimarlık eğitiminde stüdyoda çalışma genel olarak, masa başı kritik ve belirli aralıklarda öğrencilerin ürünlerinin değerlendirildiği jürilerden oluşmaktadır. Bu sistemin bazı avantajları olmasına karşın, sorunları da bulunmaktadır. Bunların başında farklı öğretim elemanlarından alınan bireysel görüşlerin öğrencide çelişkiler yaratması, öğrencilerin diğerlerine yapılan eleştirilerden kendi projeleri için ders çıkaramaması, projenin üzerinde kalem oynatılması ve giderek öğretim elemanlarının projeleri kendileriyle özdeşleştirebilmeleri, öğrencilerde sıkça rastlanan hata veya eksiklerin herbir öğrenciye tekrar tekrar hatırlatılmak zorunda kalınması gibi sakıncalar gelmektedir.
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/20.500.14411/6413
dc.institutionauthor Elker, Hüseyin Cüneyt
dc.language.iso tr
dc.subject architecture
dc.title Bir İç Mimarlık Stüdyo Eğitim Modeli Deneyimi
dc.type Article
dspace.entity.type Publication
relation.isAuthorOfPublication b81b0110-c3d4-4eeb-a1a9-dda2bae78b1d
relation.isAuthorOfPublication.latestForDiscovery b81b0110-c3d4-4eeb-a1a9-dda2bae78b1d
relation.isOrgUnitOfPublication 4655bfd7-34bf-42d6-aeea-39f55557214b
relation.isOrgUnitOfPublication.latestForDiscovery 4655bfd7-34bf-42d6-aeea-39f55557214b

Files

Collections