Bir İç Mimarlık Stüdyo Eğitim Modeli Deneyimi

No Thumbnail Available

Date

2015

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Open Access Color

OpenAIRE Downloads

OpenAIRE Views

Research Projects

Journal Issue

Abstract

Mimarlık ve iç mimarlık eğitiminde stüdyoda çalışma genel olarak, masa başı kritik ve belirli aralıklarda öğrencilerin ürünlerinin değerlendirildiği jürilerden oluşmaktadır. Bu sistemin bazı avantajları olmasına karşın, sorunları da bulunmaktadır. Bunların başında farklı öğretim elemanlarından alınan bireysel görüşlerin öğrencide çelişkiler yaratması, öğrencilerin diğerlerine yapılan eleştirilerden kendi projeleri için ders çıkaramaması, projenin üzerinde kalem oynatılması ve giderek öğretim elemanlarının projeleri kendileriyle özdeşleştirebilmeleri, öğrencilerde sıkça rastlanan hata veya eksiklerin herbir öğrenciye tekrar tekrar hatırlatılmak zorunda kalınması gibi sakıncalar gelmektedir.

Description

Keywords

architecture

Turkish CoHE Thesis Center URL

Fields of Science

Citation

WoS Q

Scopus Q

Source

Volume

Issue

Start Page

End Page

Collections

Google Scholar Logo
Google Scholar™

Sustainable Development Goals

3

GOOD HEALTH AND WELL-BEING
GOOD HEALTH AND WELL-BEING Logo

4

QUALITY EDUCATION
QUALITY EDUCATION Logo

5

GENDER EQUALITY
GENDER EQUALITY Logo

7

AFFORDABLE AND CLEAN ENERGY
AFFORDABLE AND CLEAN ENERGY Logo

8

DECENT WORK AND ECONOMIC GROWTH
DECENT WORK AND ECONOMIC GROWTH Logo

9

INDUSTRY, INNOVATION AND INFRASTRUCTURE
INDUSTRY, INNOVATION AND INFRASTRUCTURE Logo

10

REDUCED INEQUALITIES
REDUCED INEQUALITIES Logo

12

RESPONSIBLE CONSUMPTION AND PRODUCTION
RESPONSIBLE CONSUMPTION AND PRODUCTION Logo

14

LIFE BELOW WATER
LIFE BELOW WATER Logo

16

PEACE, JUSTICE AND STRONG INSTITUTIONS
PEACE, JUSTICE AND STRONG INSTITUTIONS Logo

17

PARTNERSHIPS FOR THE GOALS
PARTNERSHIPS FOR THE GOALS Logo