Bir İç Mimarlık Stüdyo Eğitim Modeli Deneyimi
No Thumbnail Available
Date
2015
Authors
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Open Access Color
OpenAIRE Downloads
OpenAIRE Views
Abstract
Mimarlık ve iç mimarlık eğitiminde stüdyoda çalışma genel olarak, masa başı kritik ve belirli
aralıklarda öğrencilerin ürünlerinin değerlendirildiği jürilerden oluşmaktadır. Bu sistemin bazı
avantajları olmasına karşın, sorunları da bulunmaktadır. Bunların başında farklı öğretim
elemanlarından alınan bireysel görüşlerin öğrencide çelişkiler yaratması, öğrencilerin
diğerlerine yapılan eleştirilerden kendi projeleri için ders çıkaramaması, projenin üzerinde
kalem oynatılması ve giderek öğretim elemanlarının projeleri kendileriyle
özdeşleştirebilmeleri, öğrencilerde sıkça rastlanan hata veya eksiklerin herbir öğrenciye tekrar
tekrar hatırlatılmak zorunda kalınması gibi sakıncalar gelmektedir.
Description
Keywords
architecture
Turkish CoHE Thesis Center URL
Fields of Science
Citation
WoS Q
Scopus Q
Source
Volume
Issue
Start Page
End Page
Collections
Google Scholar™
Sustainable Development Goals
3
GOOD HEALTH AND WELL-BEING

4
QUALITY EDUCATION

5
GENDER EQUALITY

7
AFFORDABLE AND CLEAN ENERGY

8
DECENT WORK AND ECONOMIC GROWTH

9
INDUSTRY, INNOVATION AND INFRASTRUCTURE

10
REDUCED INEQUALITIES

12
RESPONSIBLE CONSUMPTION AND PRODUCTION

14
LIFE BELOW WATER

16
PEACE, JUSTICE AND STRONG INSTITUTIONS

17
PARTNERSHIPS FOR THE GOALS
