HUKUK EĞİTİM VE ÖĞRETİMİNDE BİR OLANAK OLARAK LİSANS ARAŞTIRMA PROJELERİ

dc.contributor.authorÖner, Altın Aslı Şimşek
dc.contributor.otherLaw
dc.date.accessioned2024-07-08T12:53:19Z
dc.date.available2024-07-08T12:53:19Z
dc.date.issued2014
dc.date.issuedtemp2014-10-10
dc.description.abstractSon dönemde hukuk eğitimi ve öğretimi üzerine başta akademi olmak üzere çeşitli mecralarda yoğun tartışmalar yürütülmekte, konu üzerine sempozyum, panel, konferans, çalıştay gibi akademik çalışmalar yapılmaktadır. Hukuk eğitimi ve öğretimi meseleleri her ne kadar birkaç yıldır popüler hale gelmiş gibi görünse de hukuk eğitimine ilişkin geçmişten beri süregelen sorunlar mevcuttur. Fakat son zamanlarda dikkatlerin bu noktaya çekilmesinin ana nedeni hukuk fakültelerinin kalabalık sınıfları dolayısıyla öğrencilerin akademisyenlerle birebir iletişime geçmekte zorluk çekmesi, derslerin genellikle konferans şeklinde işlenmesi dolayısıyla öğrencilerde hukuk öğreniminin birtakım mevzuatı ezberlemekten ibaret olduğu algısına yol açmasıdır. Bunları kısaca altyapısal sorunlar olarak ifade edebiliriz.
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.14411/6455
dc.language.isotr
dc.publisherİz Dergisi
dc.subjectlaw
dc.titleHUKUK EĞİTİM VE ÖĞRETİMİNDE BİR OLANAK OLARAK LİSANS ARAŞTIRMA PROJELERİ
dc.typeArticle
dspace.entity.typePublication
relation.isAuthorOfPublicationbb5de453-6a7d-4de3-a5e1-b6cd85019ba1
relation.isAuthorOfPublication.latestForDiscoverybb5de453-6a7d-4de3-a5e1-b6cd85019ba1
relation.isOrgUnitOfPublicatione40fcdbb-ea25-46e4-bd15-a253c340196a
relation.isOrgUnitOfPublication.latestForDiscoverye40fcdbb-ea25-46e4-bd15-a253c340196a

Files