E-spor Sektöründe Marka Sadakati ve Satın Alma Niyetinin Arttırılmasında Sponsorluğun Rolünün İncelenmesi

dc.contributor.advisor Çiğdemoğlu, Ceyhan
dc.contributor.author Mamı, Mohamed Aziz
dc.contributor.other Public Relations and Advertising
dc.contributor.other 05. School of Business
dc.contributor.other 01. Atılım University
dc.date.accessioned 2025-06-05T21:20:30Z
dc.date.available 2025-06-05T21:20:30Z
dc.date.issued 2024
dc.description.abstract Bu çalışma sponsorluğun marka sadakatini artırmadaki rolünü araştırmaktadır. E-spor sektöründe satın alma niyeti. E- olarak da bilinen elektronik sporlar spor, rekabetçi video oyunlarını içeren, hızla büyüyen bir endüstridir. Araştırmanın amacı tüketici davranışlarının nasıl etkilendiğini belirlemektir. E-sporda takım ve etkinlik sponsorlukları gibi sponsorluk faaliyetleri ve oyuncu onayları. Bu çalışmanın sonuçları e-ticarete yararlı bilgiler sunabilir. Sponsorluğu teşvik etmek için kullanmak isteyen spor organizasyonları ve pazarlamacılar Bu gelişen sektörde satın alma niyetini artırın ve marka sadakatini artırın.
dc.description.abstract This study investigates the role of sponsorship in enhancing brand loyalty and purchase intention in the e-sports industry. Electronic sports, also known as e- sports, is a rapidly growing industry that involves competitive video gaming. The purpose of the study is to determine how consumer behavior is impacted by sponsorship activities in e-sports, such as team and event sponsorships and player endorsements. The results of this study can offer useful information to e- sports organizations and marketers that want to use sponsorship to promote purchase intention and foster brand loyalty in this developing sector. en_US
dc.identifier.uri https://tez.yok.gov.tr/UlusalTezMerkezi/TezGoster?key=htlyhJG97gjBTPjAeWRhPhDexMroh3dY7jXiR2NjAccOg1mey9vxQylVbPTbZoIO
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/20.500.14411/10650
dc.language.iso en
dc.subject İşletme
dc.subject Marka Bağımlılığı
dc.subject Satın Alma Niyeti
dc.subject Sponsorluk
dc.subject Business Administration en_US
dc.subject Brand Loyalty en_US
dc.subject Purchase Intention en_US
dc.subject Sponsorship en_US
dc.title E-spor Sektöründe Marka Sadakati ve Satın Alma Niyetinin Arttırılmasında Sponsorluğun Rolünün İncelenmesi
dc.title Investigating the Role of Sponsorship in Enhancing Brand Loyalty and Purchase Intention in the E-sports Industry en_US
dc.type Master Thesis en_US
dspace.entity.type Publication
gdc.author.institutional Çiğdemoğlu, Ceyhan
gdc.coar.type text::thesis::master thesis
gdc.description.department Sosyal Bilimler Enstitüsü / İşletme (İngilizce) Ana Bilim Dalı / İşletme (İngilizce) Bilim Dalı
gdc.description.endpage 57
gdc.identifier.yoktezid 934988
relation.isAuthorOfPublication fb2c3b66-c475-4848-870d-e64ac08b6a36
relation.isAuthorOfPublication.latestForDiscovery fb2c3b66-c475-4848-870d-e64ac08b6a36
relation.isOrgUnitOfPublication 841d7092-7028-4c5e-80ae-af8281c40f91
relation.isOrgUnitOfPublication 5232d05c-a649-4c17-8445-8ef86e80a51c
relation.isOrgUnitOfPublication 50be38c5-40c4-4d5f-b8e6-463e9514c6dd
relation.isOrgUnitOfPublication.latestForDiscovery 841d7092-7028-4c5e-80ae-af8281c40f91

Files

Original bundle

Now showing 1 - 1 of 1
Loading...
Thumbnail Image
Name:
E-spor sektöründe marka sadakati ve satın alma niyetinin arttırılmasında sponsorluğun rolünün incelenmesi 934988.pdf
Size:
2.04 MB
Format:
Adobe Portable Document Format

Collections