EĞİTİMCİ OLMAK NASIL BİRŞEY?

dc.contributor.authorÜlker, Halil İbrahim
dc.contributor.otherDepartment of Public Administration and Political Science
dc.date.accessioned2024-07-08T12:52:53Z
dc.date.available2024-07-08T12:52:53Z
dc.date.issued2014
dc.date.issuedtemp2014-04-13
dc.description.abstractBir ülkede toplumsal bir sorun olmasın ki; eğitimle, uygarlıkla, demokrasiyle ilgisi bulunmasın. Ama siz 150 sözcükle dil kullanıyor, ortaçağ içerikli 5 yıllık eğitimle yetiniyorsanız; kuşkusuz umutlar başka baharlara kalacaktır. Bir ülkede ölçme ne kadar hassassa (gelişmişse) ülke o kadar gelişmiştir derler. Bu ölçme kömür, demir, fasulye, not gibi şeylerle ilgili olacağı gibi; duygu, değer, performans, yeterlik vb. şeylerle de ilgili olabilir.
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.14411/6310
dc.language.isotr
dc.publisherBilim ve Teknoloji
dc.subjectpolitical science and public administration
dc.titleEĞİTİMCİ OLMAK NASIL BİRŞEY?
dc.typeArticle
dspace.entity.typePublication
relation.isAuthorOfPublication0ee47c9f-4946-495a-80d7-4b34d01b8b41
relation.isAuthorOfPublication.latestForDiscovery0ee47c9f-4946-495a-80d7-4b34d01b8b41
relation.isOrgUnitOfPublication89feabea-19bb-4116-9d9c-18baab9dffb4
relation.isOrgUnitOfPublication.latestForDiscovery89feabea-19bb-4116-9d9c-18baab9dffb4

Files