EĞİTİMCİ OLMAK NASIL BİRŞEY?
dc.contributor.author | Ülker, Halil İbrahim | |
dc.contributor.other | Department of Public Administration and Political Science | |
dc.date.accessioned | 2024-07-08T12:52:53Z | |
dc.date.available | 2024-07-08T12:52:53Z | |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.date.issuedtemp | 2014-04-13 | |
dc.description.abstract | Bir ülkede toplumsal bir sorun olmasın ki; eğitimle, uygarlıkla, demokrasiyle ilgisi bulunmasın. Ama siz 150 sözcükle dil kullanıyor, ortaçağ içerikli 5 yıllık eğitimle yetiniyorsanız; kuşkusuz umutlar başka baharlara kalacaktır. Bir ülkede ölçme ne kadar hassassa (gelişmişse) ülke o kadar gelişmiştir derler. Bu ölçme kömür, demir, fasulye, not gibi şeylerle ilgili olacağı gibi; duygu, değer, performans, yeterlik vb. şeylerle de ilgili olabilir. | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/20.500.14411/6310 | |
dc.language.iso | tr | |
dc.publisher | Bilim ve Teknoloji | |
dc.subject | political science and public administration | |
dc.title | EĞİTİMCİ OLMAK NASIL BİRŞEY? | |
dc.type | Article | |
dspace.entity.type | Publication | |
relation.isAuthorOfPublication | 0ee47c9f-4946-495a-80d7-4b34d01b8b41 | |
relation.isAuthorOfPublication.latestForDiscovery | 0ee47c9f-4946-495a-80d7-4b34d01b8b41 | |
relation.isOrgUnitOfPublication | 89feabea-19bb-4116-9d9c-18baab9dffb4 | |
relation.isOrgUnitOfPublication.latestForDiscovery | 89feabea-19bb-4116-9d9c-18baab9dffb4 |