EĞİTİMCİ OLMAK NASIL BİRŞEY?

dc.contributor.author Ülker, Halil İbrahim
dc.contributor.other Department of Public Administration and Political Science
dc.contributor.other 17. Graduate School of Social Sciences
dc.contributor.other 01. Atılım University
dc.date.accessioned 2024-07-08T12:52:53Z
dc.date.available 2024-07-08T12:52:53Z
dc.date.issued 2014
dc.description.abstract Bir ülkede toplumsal bir sorun olmasın ki; eğitimle, uygarlıkla, demokrasiyle ilgisi bulunmasın. Ama siz 150 sözcükle dil kullanıyor, ortaçağ içerikli 5 yıllık eğitimle yetiniyorsanız; kuşkusuz umutlar başka baharlara kalacaktır. Bir ülkede ölçme ne kadar hassassa (gelişmişse) ülke o kadar gelişmiştir derler. Bu ölçme kömür, demir, fasulye, not gibi şeylerle ilgili olacağı gibi; duygu, değer, performans, yeterlik vb. şeylerle de ilgili olabilir.
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/20.500.14411/6310
dc.language.iso tr
dc.publisher Bilim ve Teknoloji
dc.subject political science and public administration
dc.title EĞİTİMCİ OLMAK NASIL BİRŞEY?
dc.type Article
dspace.entity.type Publication
gdc.author.institutional Ülker, Halil İbrahim
gdc.coar.type text::journal::journal article
relation.isAuthorOfPublication 0ee47c9f-4946-495a-80d7-4b34d01b8b41
relation.isAuthorOfPublication.latestForDiscovery 0ee47c9f-4946-495a-80d7-4b34d01b8b41
relation.isOrgUnitOfPublication 89feabea-19bb-4116-9d9c-18baab9dffb4
relation.isOrgUnitOfPublication d645dd03-576f-4ff8-85a8-61290a248097
relation.isOrgUnitOfPublication 50be38c5-40c4-4d5f-b8e6-463e9514c6dd
relation.isOrgUnitOfPublication.latestForDiscovery 89feabea-19bb-4116-9d9c-18baab9dffb4

Files

Collections