İlköğretim Okullarında Ogm Uygulamalarına İlişkin; Yönetici, Öğretmen ve Öğrencilerin Değerlendirme Farklılıkları

dc.contributor.advisorPeker, Ömer
dc.contributor.authorBağışlar, Yüksel
dc.contributor.authorPeker, Ömer
dc.contributor.otherDepartment of Business
dc.date.accessioned2024-07-07T12:41:05Z
dc.date.available2024-07-07T12:41:05Z
dc.date.issued2006
dc.departmentSosyal Bilimler Enstitüsü / İşletme Yönetimi Ana Bilim Dalı
dc.identifier.endpage191
dc.identifier.startpage0
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.14411/4392
dc.identifier.yoktezid186334
dc.language.isotr
dc.subjectEğitim ve Öğretim
dc.subjectEducation and Trainingen_US
dc.titleİlköğretim Okullarında Ogm Uygulamalarına İlişkin; Yönetici, Öğretmen ve Öğrencilerin Değerlendirme Farklılıkları
dc.titleEvaluation Difference of Directors, Teachers and Students Conducted To Ogm Applications in Primary Schoolsen_US
dc.typeMaster Thesis
dspace.entity.typePublication
relation.isAuthorOfPublication2464d26e-6630-4b92-9200-8aa9af5ae891
relation.isAuthorOfPublication.latestForDiscovery2464d26e-6630-4b92-9200-8aa9af5ae891
relation.isOrgUnitOfPublication6fecf408-e340-4cbc-a391-6c8984c45f5e
relation.isOrgUnitOfPublication.latestForDiscovery6fecf408-e340-4cbc-a391-6c8984c45f5e

Files