To Go Shopping: Tüketim, Şehir Mekanı, Teknoloji ve Direniş Üzerine Düşünceler

dc.contributor.author Avcı, Özgür
dc.contributor.other Public Relations and Advertising
dc.contributor.other 05. School of Business
dc.contributor.other 01. Atılım University
dc.date.accessioned 2024-07-08T12:53:14Z
dc.date.available 2024-07-08T12:53:14Z
dc.date.issued 2012
dc.description.abstract Sanatsal, kültürel veya maddi herhangi bir ürün ya da aktivite ile ilgili, yılın belli bir döneminde düzenlenen şenlikli etkinliklere festival denir. Bu etkinlikler sadece kutlayıcı değil aynı zamanda kutsayıcı bir işlev de görürler. İnsanların, hayatlarında hem pratik hem de sembolik bir değer taşıyan ve ortak kimliklerinin bir parçası olan bu ürünü/aktiviteyi yücelttikleri bir ritüeldir festivali. Periyodik, şenlikli ve kutsayıcı olması dışında, yaygın özelliklerinden biri de gösteri mantığıyla işlemesidir. Festivali oluşturan etkinliklerde, izleyen ve izleneni birbirinden ayıran, geçirgenlik düzeyi değişse bile her zaman var olan bir sınırdan bahsetmek mümkündür.
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/20.500.14411/6407
dc.language.iso tr
dc.publisher Bilim ve Teknoloji
dc.subject social sciences
dc.title To Go Shopping: Tüketim, Şehir Mekanı, Teknoloji ve Direniş Üzerine Düşünceler
dc.type Article
dspace.entity.type Publication
gdc.author.institutional Avcı, Özgür
gdc.coar.type text::journal::journal article
relation.isAuthorOfPublication 13c0f394-ccec-4dc8-9c92-388394ef47d1
relation.isAuthorOfPublication.latestForDiscovery 13c0f394-ccec-4dc8-9c92-388394ef47d1
relation.isOrgUnitOfPublication 841d7092-7028-4c5e-80ae-af8281c40f91
relation.isOrgUnitOfPublication 5232d05c-a649-4c17-8445-8ef86e80a51c
relation.isOrgUnitOfPublication 50be38c5-40c4-4d5f-b8e6-463e9514c6dd
relation.isOrgUnitOfPublication.latestForDiscovery 841d7092-7028-4c5e-80ae-af8281c40f91

Files

Collections