To Go Shopping: Tüketim, Şehir Mekanı, Teknoloji ve Direniş Üzerine Düşünceler

dc.contributor.authorAvcı, Özgür
dc.contributor.otherPublic Relations and Advertising
dc.date.accessioned2024-07-08T12:53:14Z
dc.date.available2024-07-08T12:53:14Z
dc.date.issued2012
dc.date.issuedtemp2012-07-27
dc.description.abstractSanatsal, kültürel veya maddi herhangi bir ürün ya da aktivite ile ilgili, yılın belli bir döneminde düzenlenen şenlikli etkinliklere festival denir. Bu etkinlikler sadece kutlayıcı değil aynı zamanda kutsayıcı bir işlev de görürler. İnsanların, hayatlarında hem pratik hem de sembolik bir değer taşıyan ve ortak kimliklerinin bir parçası olan bu ürünü/aktiviteyi yücelttikleri bir ritüeldir festivali. Periyodik, şenlikli ve kutsayıcı olması dışında, yaygın özelliklerinden biri de gösteri mantığıyla işlemesidir. Festivali oluşturan etkinliklerde, izleyen ve izleneni birbirinden ayıran, geçirgenlik düzeyi değişse bile her zaman var olan bir sınırdan bahsetmek mümkündür.
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.14411/6407
dc.institutionauthorAvcı, Özgür
dc.language.isotr
dc.publisherBilim ve Teknoloji
dc.subjectsocial sciences
dc.titleTo Go Shopping: Tüketim, Şehir Mekanı, Teknoloji ve Direniş Üzerine Düşünceler
dc.typeArticle
dspace.entity.typePublication
relation.isAuthorOfPublication13c0f394-ccec-4dc8-9c92-388394ef47d1
relation.isAuthorOfPublication.latestForDiscovery13c0f394-ccec-4dc8-9c92-388394ef47d1
relation.isOrgUnitOfPublication841d7092-7028-4c5e-80ae-af8281c40f91
relation.isOrgUnitOfPublication.latestForDiscovery841d7092-7028-4c5e-80ae-af8281c40f91

Files