To Go Shopping: Tüketim, Şehir Mekanı, Teknoloji ve Direniş Üzerine Düşünceler

dc.contributor.author Avcı, Özgür
dc.contributor.other Public Relations and Advertising
dc.date.accessioned 2024-07-08T12:53:14Z
dc.date.available 2024-07-08T12:53:14Z
dc.date.issued 2012
dc.date.issuedtemp 2012-07-27
dc.description.abstract Sanatsal, kültürel veya maddi herhangi bir ürün ya da aktivite ile ilgili, yılın belli bir döneminde düzenlenen şenlikli etkinliklere festival denir. Bu etkinlikler sadece kutlayıcı değil aynı zamanda kutsayıcı bir işlev de görürler. İnsanların, hayatlarında hem pratik hem de sembolik bir değer taşıyan ve ortak kimliklerinin bir parçası olan bu ürünü/aktiviteyi yücelttikleri bir ritüeldir festivali. Periyodik, şenlikli ve kutsayıcı olması dışında, yaygın özelliklerinden biri de gösteri mantığıyla işlemesidir. Festivali oluşturan etkinliklerde, izleyen ve izleneni birbirinden ayıran, geçirgenlik düzeyi değişse bile her zaman var olan bir sınırdan bahsetmek mümkündür.
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/20.500.14411/6407
dc.institutionauthor Avcı, Özgür
dc.language.iso tr
dc.publisher Bilim ve Teknoloji
dc.subject social sciences
dc.title To Go Shopping: Tüketim, Şehir Mekanı, Teknoloji ve Direniş Üzerine Düşünceler
dc.type Article
dspace.entity.type Publication
relation.isAuthorOfPublication 13c0f394-ccec-4dc8-9c92-388394ef47d1
relation.isAuthorOfPublication.latestForDiscovery 13c0f394-ccec-4dc8-9c92-388394ef47d1
relation.isOrgUnitOfPublication 841d7092-7028-4c5e-80ae-af8281c40f91
relation.isOrgUnitOfPublication.latestForDiscovery 841d7092-7028-4c5e-80ae-af8281c40f91

Files

Collections