Düşünce Dil ve Öğrenme Üzerine

dc.contributor.authorEryılmaz, Meltem
dc.contributor.otherComputer Engineering
dc.date.accessioned2024-07-08T12:52:29Z
dc.date.available2024-07-08T12:52:29Z
dc.date.issued2017
dc.date.issuedtemp2017-06-08
dc.description.abstractDüşünmek için var olmanın gerekliliğini vurgulayan Fransız filozof Descartes’ a (1596-1650) ait «Düşünüyorum öyleyse varım.» sözü, felsefe tarihinin en ünlü sözlerinden birisi. Bu sözün altında insanın kendi varlığını düşünce yoluyla anlaması gerçeği yatar. Kişi yaşamı boyunca diğer insanlar ve çevre ile sürekli bir etkileşim halindedir. Öğrenmenin oluşması için de yaşantı gerekmektedir. Bilim insanları, araştırmacılar yüzyıllardır öğrenmenin nasıl gerçekleştiğine dair sürekli kafa yormakta, günümüzde bile hala daha etkili, daha kalıcı nasıl öğrenebiliriz sorularına cevap aranmaktadırlar. Elbette öğrenmeye dair pek çok kuram, yaklaşım vardır. Hepsinin ortak noktaları olabildiği gibi, birbirleri ile çelişen yönleri de vardır. Öğrenmeye dair yaklaşımlar aynı kalmasa da nesilden nesile şekil değiştirmekte, çağın getirdiği yeniliklere uyum sağlamaktadırlar.
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.14411/6192
dc.institutionauthorEryılmaz, Meltem
dc.language.isotr
dc.publisherHerkese Bilim Teknoloji
dc.subjectcomputer engineering
dc.titleDüşünce Dil ve Öğrenme Üzerine
dc.typeArticle
dspace.entity.typePublication
relation.isAuthorOfPublicationec6c4c06-14dd-4654-b3a6-04e89c8d3baf
relation.isAuthorOfPublication.latestForDiscoveryec6c4c06-14dd-4654-b3a6-04e89c8d3baf
relation.isOrgUnitOfPublicatione0809e2c-77a7-4f04-9cb0-4bccec9395fa
relation.isOrgUnitOfPublication.latestForDiscoverye0809e2c-77a7-4f04-9cb0-4bccec9395fa

Files