Düşünce Dil ve Öğrenme Üzerine

dc.contributor.author Eryılmaz, Meltem
dc.contributor.other Computer Engineering
dc.contributor.other 06. School Of Engineering
dc.contributor.other 01. Atılım University
dc.date.accessioned 2024-07-08T12:52:29Z
dc.date.available 2024-07-08T12:52:29Z
dc.date.issued 2017
dc.description.abstract Düşünmek için var olmanın gerekliliğini vurgulayan Fransız filozof Descartes’ a (1596-1650) ait «Düşünüyorum öyleyse varım.» sözü, felsefe tarihinin en ünlü sözlerinden birisi. Bu sözün altında insanın kendi varlığını düşünce yoluyla anlaması gerçeği yatar. Kişi yaşamı boyunca diğer insanlar ve çevre ile sürekli bir etkileşim halindedir. Öğrenmenin oluşması için de yaşantı gerekmektedir. Bilim insanları, araştırmacılar yüzyıllardır öğrenmenin nasıl gerçekleştiğine dair sürekli kafa yormakta, günümüzde bile hala daha etkili, daha kalıcı nasıl öğrenebiliriz sorularına cevap aranmaktadırlar. Elbette öğrenmeye dair pek çok kuram, yaklaşım vardır. Hepsinin ortak noktaları olabildiği gibi, birbirleri ile çelişen yönleri de vardır. Öğrenmeye dair yaklaşımlar aynı kalmasa da nesilden nesile şekil değiştirmekte, çağın getirdiği yeniliklere uyum sağlamaktadırlar.
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/20.500.14411/6192
dc.language.iso tr
dc.publisher Herkese Bilim Teknoloji
dc.subject computer engineering
dc.title Düşünce Dil ve Öğrenme Üzerine
dc.type Article
dspace.entity.type Publication
gdc.author.institutional Eryılmaz, Meltem
gdc.coar.type text::journal::journal article
relation.isAuthorOfPublication ec6c4c06-14dd-4654-b3a6-04e89c8d3baf
relation.isAuthorOfPublication.latestForDiscovery ec6c4c06-14dd-4654-b3a6-04e89c8d3baf
relation.isOrgUnitOfPublication e0809e2c-77a7-4f04-9cb0-4bccec9395fa
relation.isOrgUnitOfPublication 4abda634-67fd-417f-bee6-59c29fc99997
relation.isOrgUnitOfPublication 50be38c5-40c4-4d5f-b8e6-463e9514c6dd
relation.isOrgUnitOfPublication.latestForDiscovery e0809e2c-77a7-4f04-9cb0-4bccec9395fa

Files

Collections