ATILIM ÜNİVERSİTESİ, YABANCI DİLLER BÖLÜMÜ’NDE BAŞLATILAN “FLIPPED CLASSROOM-EVRİK ÖĞRENME” UYGULAMALARI

dc.contributor.authorGüven, Feride
dc.contributor.otherDepartment of Modern Languages
dc.date.accessioned2024-07-08T12:53:17Z
dc.date.available2024-07-08T12:53:17Z
dc.date.issued2015
dc.date.issuedtemp2015-08-31
dc.description.abstractYıllardır ülkemizde İngilizce’nin yabancı dil olarak öğretilmesi ile ilgili çeşitli tartışmalar sürmektedir. Atılım Üniversitesi İngilizce eğitim yapan bir üniversite olduğu için ilgililer olarak bizler, “daha çok öğrencimizin daha iyi İngilizce öğrenebilmesi için başka neler yapılmalı?” konusunda kafa yormaktayız. Sürekli olarak hangi model, hangi yöntem, hangi teknik, hangi yaklaşımla İngilizce’yi daha iyi öğretebiliriz konusunu inceleyip denemekteyiz.
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.14411/6441
dc.institutionauthorGüven, Feride
dc.language.isotr
dc.publisherBilim ve Teknoloji
dc.subjectmodern languages
dc.titleATILIM ÜNİVERSİTESİ, YABANCI DİLLER BÖLÜMÜ’NDE BAŞLATILAN “FLIPPED CLASSROOM-EVRİK ÖĞRENME” UYGULAMALARI
dc.typeArticle
dspace.entity.typePublication
relation.isAuthorOfPublication26d1d351-0c20-4727-9953-e920c1fed141
relation.isAuthorOfPublication.latestForDiscovery26d1d351-0c20-4727-9953-e920c1fed141
relation.isOrgUnitOfPublication31554256-c410-403f-9195-717f892be9f7
relation.isOrgUnitOfPublication.latestForDiscovery31554256-c410-403f-9195-717f892be9f7

Files