ATILIM ÜNİVERSİTESİ, YABANCI DİLLER BÖLÜMÜ’NDE BAŞLATILAN “FLIPPED CLASSROOM-EVRİK ÖĞRENME” UYGULAMALARI

dc.contributor.author Güven, Feride
dc.contributor.other Department of Modern Languages
dc.date.accessioned 2024-07-08T12:53:17Z
dc.date.available 2024-07-08T12:53:17Z
dc.date.issued 2015
dc.date.issuedtemp 2015-08-31
dc.description.abstract Yıllardır ülkemizde İngilizce’nin yabancı dil olarak öğretilmesi ile ilgili çeşitli tartışmalar sürmektedir. Atılım Üniversitesi İngilizce eğitim yapan bir üniversite olduğu için ilgililer olarak bizler, “daha çok öğrencimizin daha iyi İngilizce öğrenebilmesi için başka neler yapılmalı?” konusunda kafa yormaktayız. Sürekli olarak hangi model, hangi yöntem, hangi teknik, hangi yaklaşımla İngilizce’yi daha iyi öğretebiliriz konusunu inceleyip denemekteyiz.
dc.identifier.uri https://hdl.handle.net/20.500.14411/6441
dc.institutionauthor Güven, Feride
dc.language.iso tr
dc.publisher Bilim ve Teknoloji
dc.subject modern languages
dc.title ATILIM ÜNİVERSİTESİ, YABANCI DİLLER BÖLÜMÜ’NDE BAŞLATILAN “FLIPPED CLASSROOM-EVRİK ÖĞRENME” UYGULAMALARI
dc.type Article
dspace.entity.type Publication
relation.isAuthorOfPublication 26d1d351-0c20-4727-9953-e920c1fed141
relation.isAuthorOfPublication.latestForDiscovery 26d1d351-0c20-4727-9953-e920c1fed141
relation.isOrgUnitOfPublication 31554256-c410-403f-9195-717f892be9f7
relation.isOrgUnitOfPublication.latestForDiscovery 31554256-c410-403f-9195-717f892be9f7

Files

Collections