ATILIM ÜNİVERSİTESİ, YABANCI DİLLER BÖLÜMÜ’NDE BAŞLATILAN “FLIPPED CLASSROOM-EVRİK ÖĞRENME” UYGULAMALARI
dc.contributor.author | Güven, Feride | |
dc.contributor.other | Department of Modern Languages | |
dc.date.accessioned | 2024-07-08T12:53:17Z | |
dc.date.available | 2024-07-08T12:53:17Z | |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.date.issuedtemp | 2015-08-31 | |
dc.description.abstract | Yıllardır ülkemizde İngilizce’nin yabancı dil olarak öğretilmesi ile ilgili çeşitli tartışmalar sürmektedir. Atılım Üniversitesi İngilizce eğitim yapan bir üniversite olduğu için ilgililer olarak bizler, “daha çok öğrencimizin daha iyi İngilizce öğrenebilmesi için başka neler yapılmalı?” konusunda kafa yormaktayız. Sürekli olarak hangi model, hangi yöntem, hangi teknik, hangi yaklaşımla İngilizce’yi daha iyi öğretebiliriz konusunu inceleyip denemekteyiz. | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/20.500.14411/6441 | |
dc.institutionauthor | Güven, Feride | |
dc.language.iso | tr | |
dc.publisher | Bilim ve Teknoloji | |
dc.subject | modern languages | |
dc.title | ATILIM ÜNİVERSİTESİ, YABANCI DİLLER BÖLÜMÜ’NDE BAŞLATILAN “FLIPPED CLASSROOM-EVRİK ÖĞRENME” UYGULAMALARI | |
dc.type | Article | |
dspace.entity.type | Publication | |
relation.isAuthorOfPublication | 26d1d351-0c20-4727-9953-e920c1fed141 | |
relation.isAuthorOfPublication.latestForDiscovery | 26d1d351-0c20-4727-9953-e920c1fed141 | |
relation.isOrgUnitOfPublication | 31554256-c410-403f-9195-717f892be9f7 | |
relation.isOrgUnitOfPublication.latestForDiscovery | 31554256-c410-403f-9195-717f892be9f7 |