Yeni Teknoloji: Etkileşimli Oyun Yeleği
dc.contributor.author | Tarazan, Şafak | |
dc.contributor.author | Bostan, Atila | |
dc.contributor.other | Computer Engineering | |
dc.date.accessioned | 2024-07-08T12:53:17Z | |
dc.date.available | 2024-07-08T12:53:17Z | |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.date.issuedtemp | 2014-05-13 | |
dc.description.abstract | Günümüzde dünya çapında en çok yatırım alan sektörlerin üst sıralarında yer alan oyun sektörü, büyük bir hızla ilerlemeye devam etmektedir (Lehdonvirta, 2005). Bu ilerleme gerek oyunlarda kullanılan grafiklerin daha gerçekçi hale getirilmesi gerekse kullanıcıyı oyunun içine çekebilmek için oyun platformlarının teknolojinin elverdiği ölçüde geliştirilmesi ile sağlanmaktadır. Oyun ve benzetim sektöründeki benzer ilerleme ve geliştirme faaliyetleri, bu sektör için birçok yardımcı araç ve ekipmanın üretilmesini tetiklemiştir. Günümüzde, bu tür araçlardan en revaçta olanlar ise Dokunsal Cihaz (Haptic Devices)’lardır. | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/20.500.14411/6440 | |
dc.institutionauthor | Bostan, Atila | |
dc.language.iso | tr | |
dc.publisher | Bilim ve Teknoloji | |
dc.subject | software | |
dc.title | Yeni Teknoloji: Etkileşimli Oyun Yeleği | |
dc.type | Article | |
dspace.entity.type | Publication | |
relation.isAuthorOfPublication | d46977b1-8c5f-48c5-b14f-617a2691d9dd | |
relation.isAuthorOfPublication.latestForDiscovery | d46977b1-8c5f-48c5-b14f-617a2691d9dd | |
relation.isOrgUnitOfPublication | e0809e2c-77a7-4f04-9cb0-4bccec9395fa | |
relation.isOrgUnitOfPublication.latestForDiscovery | e0809e2c-77a7-4f04-9cb0-4bccec9395fa |